May 30, 2018

JydskeVestkysten.dk | 30. Maj 2018 | ~ Elever i ottende klasse føler sig presset i skolen ~ | .. SF vil kalde minister i samråd på baggrund af Børnerådets undersøgelse om pressede børn i ottende klasse .. | Blogger: [👨‍⚖️Næser, modvind og væltede taburetter - SAMRÅD - hvor Folketingets fejlagtige ministre, spindoktorer og det fabriksmæssig drevne beskyttelsesværksted, vises offentligt frem, med en ny omgang "sludder for en sladder". Samråd har INGEN juridiske konsekvenser, for NOGLE politikere🃏] ... UMV - NATIONALE TEST - FOLKESKOLENS DIGITALE PRØVER - STOPPRØVER I 0. KLASSE - BUNDNE PRØVEFAG - AFGANGSEKSAMEN - AFGANGSPRØVER - TERMINS- OG ÅRSPRØVER ... Folkeskolens obligatoriske 'Nationale test', på dagsordenen. Testene, der har kostet 150 mio. at udvikle og været indsat siden 2010. Det starter allerede med Dansk/læsning 2. klasse og fortsætter helt til skolens slut.. |... En bevægelse er under opsejling -- FORÆLDRE HAR FÅET NOK: ANMELDER UNDERVISNINGS- MINISTERIET TIL POLITIET -- Forældre til skolebørn er rystede over at opdage, at staten til tid og evighed gemmer personlige oplysninger om deres børns tanker og følelser... Forældre tager deres børn ud af folkeskolen, fordi børnene er direkte ANGSTE - FRYGTEN for om de er gode nok, usikre forventninger og børns første psykose, om at blive tested. Andre forældre tager børnenes første sygedag for at slippe for de obligatoriske tests. Folkeskolelærer opsiger deres job for, at undslippe den tvang og lærere misforstår elevernes resultater i de nationale test... 💬Når vi tager den politiske kasket på, følger lidt med på sidelinjen, hæver os op i helikopter-perspektivet, så ved vi godt, at et gratis undervisningsssytem under STATEN, er et rollespil. ROLLESPILLET består af læren fra staten og det politiske system, læren om den dystopiske verdensorden. Med det mener jeg, som barn er du dikteret til at opfatte, lære, teste og efterprøve, hvad staten har sat sammen af Deres tilpasset verdensbillede, som ikke nødvendigvis er korrekt, men politisk korrekt, for at udvikle de perfekte individer, som er klar til et ARBEJDSMARKED. ⚠️ Husk på, et par år efter vi er født, bliver vores naturlig frihed og leg, afbrudt af behovet for at træne os selv til den ”virkelige verden” - Når 'livet' pludselig bliver noget, vi skal tjene. Vi bliver født frie og uden et begreb om BEGRÆNSNINGER, men, at overleve dagens Danmark og tidsalder i Folkeskolen, hvor der ikke er plads til afvigelser fra normen. Dvs. børn som har specielle behov eller sensitive og krystalbørn. Leg og kreativitet hele dagen lang, vil ikke få os tættere på fremtidigt job og skabe pengene til at betale for de grundlæggende ting, i livet. Vi er nødt til at tilpasse os SAMFUNDET, som er baseret på en fortravlet, konkurrencedygtig og strategispil, om overlevelse. Uddannelsessystemet er ikke skabt for at hjælpe, men for at gøre os til arbejdsrobotter... 💭Som jeg plejer at sige: Forældre får et CHOK når de finder ud af at skolevæsenet eksistensgrundlag - prep for arbejdslivet i sigte. Disse elevplaner, nationale test, obligatoriske trivselsmålinger, centrale værktøjer, karakterræs, bundne prøver og løbende evaluering osv. osv. er tilegnet Undervisningsministeriets statistik helvede, så man målrettet, kan tilegne den individuelle elevs parathed, til når de søger ud i det pulveriserende arbejdsliv og gøre sig nødvendige til samfundsorden... Al den indoktrinering der finder sted i Folkeskolen i dag, er til at tørre sin bagdel, med. Staten kommer aldrig til at fortælle dit barn om den virkelige sandhed i dansktimerne, uanset om globaliseringen og den internationale dimension og alle mulige andre fine ting, bliver inddraget i undervisningen.. Det såkaldte Nationalt Genom Center (DNA), gemmes til evigt tid og ligeledes, gør dine børns tanker og følelser ... |


LÆS VIDERE: https://www.jv.dk/indland/Elever-i-ottende-klasse-foeler-sig-presset-i-skolen/artikel/2615289