Aug 30, 2018

Øko Ugebrev | 30. Aug 2018 | ~ Artikelserie: Uvejret Omkring Garantifonden For Skadesforsikring ~ | .. Kunder anklager nu den danske Garantifond for Skades- forsikring for dårlig skadesbehandling, ringe kommunikationsevner og arrogance i forbindelse med oprydningen efter konkursen i Husejernes Forsikring, hvor 26.000 danskere kom i klemme. Meget tyder på de har ret: Godt og vel hver anden gang en kunde klager over fonden, får de medhold .. |


06/08/2018

Garantifonden for Skadesforsikring ser nu ud til at have opnået status som den offentlige myndighed med den dårligste sagsbehandling. Det viser en gennemgang af de sager, der er opstået oven på oprydningen efter konkursen i Husejernes Forsikring, og hvor kunderne efterfølgende har klaget til Ankenævnet for Forsikring over deres afgørelser hos Garantifonden.

Hver anden gang – eller helt præcist i 48 procent af tilfældene – vinder kunderne... LÆS VIDERE