Jan 11, 2018

Heaven.eu.com - Energi For Sjælen | 11. Januar 2018 | ~ Hvem skabte mennesket? - Mennesket blev skabt ved at krydse Homo erectus med en udenjordisk! ~ | Blogger: (Selv Jesuitterne i den katolske kirke er begyndt at anerkende den realitet, at der optræder mindst to guder i 1. Mosebog. Annunakiernes eksistens som ”guder” forklarer også versene 1:26, 3:22, 6:2 og 6:4. Bibelen bekræfter.) - Har allerede berettet om Annunakiernes forbindelse til mennesket, Nibiru/Planet X m.v. på verdensalt.dk, men (Blog ejeren - motivation mediator), Stig Boye Petersen, gør det levende, inspirerende og forståeligt (der er mere mellem himmel og jord - RIP 2004). Dansk blog (noget, oversat til Engelsk) handler om en 'form for sandhed' om Jesus, Gud, Bibelen og UFOerne, Fri Energi, Universets Love, WingMakers, Nibiru, Himlen, Kærlighed og så mange andre vigtige emner (også for børn). Stig Boye Petersen har i årenes løb foretaget dyberegående studier af alskens videnskaber samt filosofi. Varmt anbefales (lyt til musikken sammen med teksterne og bliv inspireret).. ".. Mange mennesker går rundt og funderer over de store spørgsmål i tilværelsen: Hvem eller hvad er jeg? Er der et formål med livet? Hvad vil jeg med min tilværelse? Hvordan realiserer jeg mig selv? Hvorfor er verden så uretfærdig? Er der et liv efter døden, og hvor kommer jeg da hen? Formålet med denne hjemmeside er at give sådanne mennesker en håndsrækning. Nogle ting til eftertanke. Noget, man kan tage til sig eller kaste bort. Det er alt sammen i orden. Vi mennesker har en fri vilje og ret til at (s)tyre vort eget liv – så længe vi ikke træder andre over tæerne med vilje. Vi bør som selvstændige individer selv danne vore egne meninger på baggrund af egne erfaringer og egne valg.. "... |

Eksistensen af udenjordiske i menneskets historie

Kilde: www.halexandria.org/dward359.htm >
(Hele filen kan også downloades fra "Diverse downloads").

Nibiru er ikke sådan at slå ihjel. Den spøger stadig. På ovennævnte hjemmeside finder man særdeles interessante oplysninger. Denne artikel bør sammenholdes med to andre her i bladet, nemlig ”En hårrejsende historie” og ”Politisk styring af ET tilstedeværelsen”. Tilsammen giver de – synes jeg – et fuldt dækkende billede af hele UFO-sagen og de skjulte motiver, der ligger bag de politiske handlinger og krige, der føres i dag. Stig.

Hvad er Halexandria Foundation?


Det er en Fond, der har viet sig til at give andre mennesker viden og forståelse af sig selv og af universets love for at kunne træffe sådanne valg, der er til gavn for dem selv og den verden, de lever i. Det hedder bl.a. i deres programerklæring, at ”det drejer sig om værdier. Efterhånden som vi indretter os efter nye paradigmer (får en udvidet forståelse og syn på verden og hele tilværelsen), er en væsentlig ingrediens for vor overleven og vort velbefindende uddannelse. En mangel på viden eller forståelse vil uundgåeligt resultere i uønskværdige konsekvenser.”

”En skrækkelig dag for 1600 år siden gik mange århundreders visdom op i flammer. Det store bibliotek i Alexandria brændte ned.”

Halexandria Foundation omfatter fire større institutioner. Mange mennesker ofrer tid på sagen. Sponsorer giver økonomisk støtte. Andre – Champions – arbejder med offentliggørelse og udbredelseaf oplysning. Så er der Companions, der sørger for adgang til offentlige og private bog- og andre samlinger. Guardians (”beskyttere” samt medlemmer af Round Table) tilvejebringer råd og visdom.

Hovedartiklen


har til overskrift: Er de udenjordiske, der først kom til Jorden, her stadig? Den er skrevet af Dan Sewell Ward. Om Zecharia Sitchin skriver han:

Zecharia Sitchin har givet os en fascinerende dokumentation for eksistensen af udenjordiske i menneskets historie. Disse er beskrevet i gamle sumeriske tekster (fra cirka 1500 til 3500 BCE (Before Current Era – før den øjeblikkelige æra) som værende Annunakier – ”de, der kom fra Himlen til Jorden”. Ifølge Sitchin skabte Annunakierne mennesket for omkring 250.000 år siden og var derefter kraftigt involveret i menneskehedens historie i tiden forud for Kristus. Blot ét eksempel: Første Mosebog kan bedst tydes på sammenhængende måde ved at inkorporere den gamle sumeriske beskrivelse af Annunakierne.

Er de her stadig?

Dernæst behandler Ward spørgsmålet: Hvorfor kom de egentlig til Jorden? Andet spørgsmål: Er de stadig på planeten Jorden i dag?

Ward fortæller, at ifølge Sitchin kom de udenjordiske til vor planet for omkring 485.000 år siden. De antages at komme fra planeten Nibiru – en planet der skulle kredse om Solen i en kraftig elliptisk bane med en omløbstid på 3600 år. Planetensperihelion (det nærmeste, den kommer Solen) menes at være i asteroidebæltet mellem Mars og Jupiter – i en afstand af 2,75 AU (astronomiske enheder – eller 2,75 gange afstanden fra Jorden til Solen = ca. 400 millioner km).

Annunakierne er en race, der lever yderst længe, muligvis 500.000 jordiske år eller 140 ”Nibiru år”. Begivenheder hos Annunakierne forløber meget langsomt i forhold til menneskets hektiske liv. Efter at de første annunakier kom til Jorden, var den første bemærkelsesværdige hændelse opdagelsen af guld 36.000 år senere. Dette førte til en mission til Jorden for at udvinde guld af havvand for groft regnet 445.000 år siden. Dette første tiltag blev ledet af en annunaki ved navn EA, der antog navnet EN.KI (jordens Herre).

Guldtørst

Efter at den første ekspedition havde vist sig ikke at kunne producere den forventede mængde guld, påbegyndte man en udvidet operation, denne gang under kommando af EN.LIL.

Den oprindelige udvinding af guld fandt sted i Mesopotamien ved den nordlige ende af den persiske havbugt. Den nye plan gik ud på at udvinde guld af jorden i Sydafrika, der i de sumeriske tekster kaldes AB.ZU – derefter sende det tilbage til Mesopotamien og så transportere guldet til Nibiru. Enki fik myndigheden over Afrika (herunder Ægypten), medens Enlil havde kontrollen over Mesopotamien og overopsynet med Jord missionen.

Behov for slavearbejdere

For rundt regnet 272.000 år siden gjorde de annunakier, der møjsommeligt arbejdede i guldminerne i Sydafrika, oprør. Løsningen kom, da Enki foreslog at skabe ”en primitiv arbejder” til at udføre arbejdet i stedet for annunakierne. Faktisk foreslog Enki: ”Lad os danne mennesket i vort billede, i vor lighed.”

Herefter skabte Enki og hans halvsøster, Ninki, mennesket, Homo sapiens sapiens, ved hjælp af genetisk manipulation udelukkende med det formål at skaffe minearbejdere til guldminerne. Mennesket blev skabt ved at krydse Homo erectus med en udenjordisk!

Ninki selv var rugemor for det første menneske og kaldte det ”Lulu”. Senere blev der benyttet ”fødselsgudinder” (kvindelige annunakier) til at producere flere arbejdere. Denne løsning var kun en begrænset succes, fordi Lulu’en var en hybrid og ude af stand til at avle (ligesom muldyret, en krydsning mellem en hest og et æsel, ikke kan reproducere sig selv). Og eftersom ”fødselsgudinderne” blev trætte at konstant at være gravide, blev Enki og Ninki tvunget til at ændre Lulu’s genetiske struktur, for at den kunne reproducere sig selv. De skabte derfor ”Adama”. Dette skridt blev imidlertid taget uden Enlil’s vidende.

Edens Have - et forsøgslandbrug

SphereBeing Alliance | Jan 11, 2018 | Vivian Davis - Eclipse of Disclosure - Disclosure Support | "Eclipse of Disclosure" event in Mount Shasta, California 8/21/17 | Blogger: (Holistic Healers and Practitioners united to assist a post-disclosure society) -- Vivian Davis is part of a team of mental health professionals (Reiki Master Teachers, Certified Quantum Healing Hypnosis Technique, Master’s in Marriage & Family Counseling etc. etc.) here to assist you holistically in dealing with awakening and disclosure. We are here to help you finding meaning, purpose, stability and mental wellbeing after disclosure no matter what belief system you hold... |


BIO

Mindfulness Meditation teacher, and therapeutic yoga teacher with over 18 years of service in the counseling field with a specialty in alternative, holistic, and transpersonal therapies. She has a passionate pursuit of Service to Others, with a vision to assist folks in achieving a balanced mental health state during times of crisis, transition, and increased global upheaval and cosmic changes.

Vivian is a holistic practitioner that specializes in dream interpretation, personality assessment, mindfulness meditation, guided visualization, and breath work. As Founder and Director of Disclosure Support, (Formerly Uniting Holistic Services for a Post-Disclosure Society), she is creating a hub of clinical professionals and holistic healers who are trained, ready, and accessible to assist those struggling with the initial shock, trauma, anxiety and depression during a collective’s full disclosure event and in the individual awakening process. She has been devoting many hours per day to this project, and to continue to do so in order to support this large mental health initiative, she is now taking on private clients again. Funds will contribute to and support this great work and initiative.


Sources:
https://www.fulldisclosureproject.org
https://youtu.be/EWWvdLytJko


********************************************************************************

Other 'SphereBeing Alliance' Videos who just came out 



VT Today | Jan 5, 2018 | Winston Churchill’s Darkest Hour? | .. By 1919, Churchill already had blood all over his hands. “We are enforcing the blockade with rigour,” he said, “and Germany is very near starvation.” When the dust settled, Churchill ended up slaughtering almost 90,000 German civilians. He also was responsible for the deaths of more than a million Indians .. |


…by Jonas E. Alexis


Hollywood still hasn’t come to grip with Winston Churchill and his plan to exterminate German civilians. In the recent movie Darkest Hour, they portray Churchill as a man of the people. Church did everything he could to avoid a bloody war with Germany, Darkest Hour tells us, and he even asked the average person about their opinions on how to avoid the looming war with Hitler.

As we shall see, this is complete baloney. But that’s not all. Gary Oldman, who stars as Winston Churchill in the biopic, made even more stupid statements when he declared that “Churchill was the man who saved the world. That’s what I hope people will take away: To see the film and realize, ‘Oh boy we came very close to a different way of living.’”[1]

When Oldman was asked the question, “What do you want audiences to talk away from the film?,” he responded: “It highlights the fortitude and resilience and the humanity of its leader, Winston Churchill. We screened the movie, and I could forgive the Americans for not knowing the history, but I was amazed that Britons didn’t really know it either.”[2]

If you like a good laugh, then consider this. When Oldman was again asked, “What did you learn about Churchill while shooting the film?,” he said:

“His stock rose considerably. I realize that this was a man, he was incomparable. I don’t know if you could equate him or contrast him with other leaders. I think perhaps he’s there up with Washington and Lincoln. The achievements…He was a superman. An indispensable figure.”[3]

The humanity of Winston Churchill? Did Oldman have a different Churchill in mind when he said this? Did he actually know Churchill’s track record even during World War I? What Darkest Hour teaches us is simply this: Gone is the true history of Winston Churchill—all that is left is Hollywood’s deliberately distorted and dubious account of the man who did not hesitate to kill multiplied thousands of civilians to please his bosses.

Even the Irish Independent had this to say back in 2012: “Everything people believed about Hitler’s intentions toward Britain was a myth created by Churchill.” For example, Churchill perpetuated the categorical lie that Hitler desired to invade Britain in 1940, but it was a total fabrication.

On the contrary, Hitler “admired the British Empire,” and that he “offered terms that did not involve German control of Britain. Churchill refused to allow these terms to be read to the cabinet, and they remain prudently concealed under the 100-year rule.”[4] The same newspaper rightly reported:....[READ MORE]

Ancient-code | Jan 11, 2018 | Get ready, Earth’s moon is about to do something it hasn’t done in more than 150 years |


On January 31st, when you look up in the sky, you’ll notice a moon unlike any other you’ve probably ever seen.

Three celestial events that have not coincided in more than 150 years will affect the appearance of the next full moon on which will take place on January 31, an event which has been described as a super blue blood moon eclipse. So, call it whatever you wish, a red moon, a blue moon, or a supermoon, the event we are about to witness hasn’t been seen in more than 150 years according to experts.

So what exactly is happening?

First of all, the January 31 supermoon will feature a total lunar eclipse, with a totality visible all the way from western North America up through the Pacific and eastern Asia.

The orbit of the Moon around our planet is tilted, so it usually falls above or below the shadow of the Earth.


Jan 10, 2018

🔴 Destroying the Illusion is live now | Jan 10, 2018 - Started streaming 12 minutes ago | ~ Disinfo Ramping Up & Situation Report ~ |


Jordan Sather (born 1990) in Bremerton, WA, is committed to empowering individuals through sharing knowledge of self and the cosmos. He is passionate about health, and coaches clients who want to become stronger individuals. He also writes for alternative blogs and news sites about new discoveries in regards to science, history, and geopolitics.


Netavisen Pio | 10. Jan 2018 | Aktuelt: Kaldte partifælle tæve, LA-bagland vil ud af regering og tidligere statsminister død. Indled et opgør med folkeskolens test-regime | Blogger: Valgkampen er uofficielt skudt igang og det kan ikke gå for langsom, hvis du spørger mig. Socialdemokratiet når den højeste vælgertilslutning i seks år og kræver nyvalg: »Lars Løkke burde bare gå af«. I baglandet taler de om, at LA skal forlade regeringen – Samuelsen forstår frustrationerne. Selvom forholdet mellem LA og DF ikke er godt, er alternativet værre, lyder det fra Peter Skaarup... Lars Løkke vil ikke have kritiske spørgsmål, danskerne revser Lars Løkke: 'Han er en kylling'. Mens erhvervslivet eeeeelsker vores Statsminister for at beskytte Danmarks Guld 1000 største virksomheder, VL-grupperne, hemmelige partistøtter, Mærsk & Oligarkerne, Kongehuset, Den Danske Forsvarsindustri, USA, Israel og især den billionstore Medicinske-Industrielle Kompleks m.fl. Jeg er bange for Socialdemokratiet, ikke er anderledes - men Folk er dødtrætte nu og ønsker forandringer... |






Indled et opgør med folkeskolens test-regime


Debat: Den første opgave for en ny socialdemokratisk-ledet regering bør være at afskaffe de nationale test i folkeskolen.

Intellihub | Jan 9, 2018 | Teacher’s rights violated after she was pushed to the floor and handcuffed for asking the school board questions | .. Watch as this teacher gets thrashed and cuffed by a jackboot thug: SHOCKING VIDEO .. | Blogger: Only in America? Right?.. 🙀😵😱 Kunne dette ekstreme eksempel på Statens brug af Politiets magtanvendelse med frihedsberøvelse, håndgemæng og arrestation, nogensinde ske i Danmark? Blot fordi, man stiller kritiske spørgsmål til en skolebestyrelse... |


VERMILLION PARISH (INTELLIHUB) — A teacher was pushed to the floor and handcuffed by a marshal for asking questions during a Louisiana school board meeting Monday night.

Deyshia Hargrave, an English teacher at Rene Rost Middle Schools, asked the board a few questions about teachers pay and her questions were answered — but after the teacher asked a second round a marshal escorted her out of the building in cuffs.

It is not yet known if the board ordered the teacher’s removal from the building or if the marshal took it upon himself to do so.

The board does not plan to press charges against the woman.

Hat Tip: @EndGameShowWW3 on Twitter
Featured Image: Screenshot via KATC/YouTube
©2018. INTELLIHUB.COM. All Rights Reserved.
Shepard Ambellas is an opinion journalist, analyst, and the founder and editor-in-chief of Intellihub News & Politics (Intellihub.com). Shepard is also known for producing Shade: The Motion Picture (2013) and appearing on Travel Channel’s America Declassified (2013). Shepard is a regular contributor to Infowars. Read more from Shep’s World. Follow Shep on Facebook. Subscribe to Shep’s YouTube channel.

Radio24syv \\ Økonomisk Ugebrev | 10. Jan 2018 | ~ Finanskrak i 2018? Her er krisetegnene ~ | ~ Finanstilsyn advarer om Boiler Room fupaktiesalg ~ |

En ny økonomisk krise er kun et spørgsmål om tid, siger finansredaktør.


Gigantiske spekulationsbobler, kunstigt lave renter og tårnhøje boligpriser, der nærmer sig bristepunktet. En økonomisk krise er kun et spørgsmål om tid, siger redaktør på FinansWatch, David Bentow til Lars Trier Mogensen i mandagens udgave af Det Røde Felt:

”Finanskriser er kendetegnede ved, at de kommer uventet, så jeg vil ikke sætte dato på.”

Lige nu låner vi penge gratis og bliver straffet for at have penge i banken på grund af de kunstigt lave renter, og det fører til en skævvridning og usund samfundsøkonomi, forklarer David Bentow.

Det mest alvorlige krisetegn


Det Systemiske Risikoråd advarede kort før jul om, at der bliver taget for store risici i det finansielle system, og at boligpriser og aktiekurser har sluppet virkelighedsforbindelsen.

Det mest alvorlige krisetegn kan dog være den negative rente, der kan få det hele til at vælte.

Krise kan ramme pensionskasser


Finanskrisen i 2008 ramte bankerne, der krakkede eller blev reddet af bankpakker. Den næste store krise kan i stedet ramme pensionskasserne.

”De negative renter har stor betydning for pensionskassernes investeringer. De er nødt til at investere massivt i ejendomme for at få et nogenlunde afkast. Men det, der ligner en god investering i dag, kan vise sig at blive en elendig investering, når renterne stiger og priserne falder.”

Hvis pensionssektoren taber meget store beløb, kan vi ikke forvente at opretholde vores leveniveau i fremtiden, vurderer David Bentow:

”De langsigtede konsekvenser af en krise i pensionssektoren kan vise sig meget alvorligere end en krise i banksektoren. ”

Skattesnyd for milliarder


Der er mange penge i omløb og alt for lidt reel værdi at investere i – det puster bobler op. Men de mange penge flyder også i stigende grad uden om statskasserne. Europæiske lande som Holland, Irland, Malta og Luxembourg gør det muligt for selskaber at overføre kapital til tropiske østater.

EU vurderer, at skattesnyd hvert år koster de europæiske borgere godt 7500 milliarder kroner – svarende til 15.000 kroner for hver EU-borger.

https://www.radio24syv.dk/udvalgte-nyhedshistorier/finanskrak-i-2018-her-er-krisetegnene

Det Røde Felt: '2018 i krakkets tegn'. Lyt til hele podcasten her.

********************************************************************************

Fra Finanstilsynet:


Flere slår alarm om mulig svindel med ulovlig værdipapirhandel

Finanstilsynet har i de senere år konstateret en stigning i antallet af henvendelser fra borgere, som har været ofre for svindel og ulovlig værdipapirhandel eller som mistænker svindel.
”Antallet af henvendelser er steget med 24 pct. fra 2012 til 2017, ligesom vi også sender flere advarsler ud om mulig ulovlig virksomhed med værdipapirhandel. I 2017 sendte vi 10 advarsler ud mod 5 advarsler i 2016,” siger kontorchef Ove Feddersen fra Finanstilsynets kontor for investorbeskyttelse.

Finanstilsynet vurderer, at der ofte er tale om såkaldte ”boiler room scams”, hvor udenlandske svindlere opretter professionelt udseende hjemmesider, men ikke har kontor på de oplyste adresser og ofte opererer fra et helt andet land. Det er meget vanskeligt for det danske politi at efterforske disse sager, og investorerne må som regel anse deres investering som tabt.

”Vi kan ikke med sikkerhed vide, om der i alle tilfælde er tale om svindel, men det er vores vurdering, at der er stor risiko for, at der er tale om deciderede svindel-foretagender. Det skyldes ikke mindst, at vi sjældent modtager anmodninger om at tilbagetrække vores advarsler,” siger Ove Feddersen.

Alle danske virksomheder, der udbyder værdipapirhandel i Danmark, skal have en tilladelse af Finanstilsynet. Værdipapirhandel omfatter bl.a. kapitalforvaltning, investeringsrådgivning og køb og salg af værdipapirer på vegne af investorer.


Udenlandske virksomheder, der er beliggende og har en tilladelse til værdipapirhandel i udlandet, kan tilsvarende udbyde deres tjenesteydelser i Danmark, hvis Finanstilsynet er notificeret herom af en EU/EØS-myndighed eller for så vidt angår selskaber fra tredjelande, har opnået særskilt tilladelse hertil.

I begge tilfælde vil de pågældende virksomheder fremgå af listen over ”Virksomheder under tilsyn”, der kan findes på Finanstilsynets hjemmeside i Finanstilsynets register over virksomheder under tilsyn.

Læs også faktaark om ulovlig virksomhed

Ole Dammegard Podcast | Jan 10, 2018 | ~ Cody Snodgres - Operation Indigo Skyfall ~ | Blogger: OPERATION INDIGO SKYFOLD: The most secret covert black operation in World History (Besides MIC-SSP). Chemtrails, HAARP transmitters, Gamma Rays, Magnetosphere, Polar Shift and CO2 Effect Climate Change. Are they killing us SLOWLY???... Global Chemtrail Program - atmospheric engineering, toxic aerosols - mix of toxic aluminum oxide nanoparticles and poisonous compounds like; Aluminum Barium Strontium Sulfur [Boosting HAARP and WIFI etc.]. Fluoride in Water, Glyphosate in food, Aluminum nanoparticles [passes through our noses, into out lungs, bypasses The blood–brain barrier and pineal gland]. Vira Virus Vaccines [Biological Warfare]. Neural “Smart” dust [Population Control, Dumb-Down, PsyOps, Synergistic Toxicity, Limit out peoples higher consciousness], Solar Radiation Management [Reflect Sunlight - increasing the planet’s albedo (reflectivity), carbon dioxide removal methods, creating clouds]... Recent EXTREME and inhumane weather NEVER seen before headlines from the massmedia news industry: | Alligators beat ‘bomb cyclone’ by freezing themselves in place (eastern seaboard of the US) | Mudslides Strike Southern California, Leaving at Least 13 Dead, 300 people trapped | Magnitude 7.6 earthquake strikes Caribbean, Tsunami threat | 13,000 tourists stranded in Zermatt as heavy snow brings high avalanche risk | 100s 'Boiled' bats fall from the sky as heat wave grips Australia | Snow falls in Sahara desert for third time in 40 years, 40cm deep | Freezing here, roads melting there - some countries are experiencing extreme weather conditions (US, Canada or Australia) | Extreme Weather Hits Iceland | Frozen sharks, boiled bats and iced iguanas: How extreme weather affects wildlife |


In this podcast researcher Ole Dammegard interviews former black op independent contractor Cody Golden Elk Snodgres, who for more than 20 years was deeply involved in high level black operations, body guard work, assassinations, and blowing up buildings, etc. After many years of silence he has now decided to step forward with explosive information in many different dark areas. This episode covers a highly top secret global and very sinister agenda under the name of Project Indigo Skyfall. The information comes from the highest level and several people have lost their lives while trying to expose it. It involves one of the MAJOR reasons behind CHEMTRAILS, FLOURIDE and GMOs, the devastating combined effect it has on the human body, and specifically the pineal gland.

Sources: 👉
https://www.rt.com/usa/415415-alligators-frozen-bomb-cyclone/
https://www.nytimes.com/2018/01/09/us/california-mudslides.html
https://www.cnbc.com/2018/01/09/magnitude-7-point-8-earthquake-strikes-caribbean-tsunami-waves-possible-usgs.html
http://www.dailymail.co.uk/wires/pa/article-5251567/13-000-tourists-stranded-Zermatt-heavy-snow-brings-high-avalanche-risk.html
https://www.sfgate.com/news/article/boiled-bats-Australia-heat-wave-Sydney-brains-12485213.php
http://www.independent.co.uk/news/world/africa/sahara-desert-snow-storm-climate-algeria-ain-sefra-africa-weather-latest-a8149226.html
https://www.lonelyplanet.com/news/2018/01/10/extreme-weather-conditions-worldwide/
http://icelandreview.com/news/2018/01/09/extreme-weather-hits-iceland
http://www.dw.com/en/boiled-bats-and-iced-iguanas-how-extreme-weather-affects-wildlife/a-42079464


Victurus Libertas VL | Dec 26, 2017 | Former CIA Robert David Steele – Trump, Putin & XI Must CRUSH The Deep State - Radio Snaga Naroda | .. This is in my opinion, one of Steele’s finest interviews. We were asked to mirror this interview on our channel. Excellent questions and RDS knocks them out of the park with his broad knowledge base & Open Source Everything solution. Don’t miss this one .. |


Radio Snaga Naroda - zvanični kanal Channel - https://www.youtube.com/channel/UCSfS... 
The original video translated in Russian https://youtu.be/T8DH-6YDiN4

TV2 NYS | 10. Jan 2018 | Efterladt pakke skabte bombe-frygt ved USA's ambassade - politiet talstærkt til stede i København | Blogger: UPDATE (Tog stoppet efter bombevarsel i Østrig Salzburg)... Én pakkes rejse gennem tid og sted -- 🤣""Hundehoveder, hængerøve og Bennys gule sokker"" -- Olsen Banden-tyven er blevet fanget, ""pakken"" der blev tyvstjålet, var magen til den, som Egon Olsen altid havde med sig ud af fængslet og indeholdt planen for bandens næste store kup 😉... Endnu en ""pakke"" foran den amerikanske ambassade, satte gang i Rullemarie, ambulancer og en brandsprøjte blev tilkaldt og et 'kæmpe' område på 400 meter, blev spærret af... Som en tidsindstillet bombe, lød sirenerne samtidigt i Sofia lufthavn i Bulgarien, der blev haste evakueret, på grund af en sikkerhedsalarm over en bombetrussel, gik i gang... Lyder som en djævleblændt underholdende gang B-action med speederen i bund indtil slutningens bratte opbremsning - det hele var spind og en sang fra de varme lande. Var der nogle som led overlast - NEJ!!!!... 🏴‍☠️Velkommen til det frygtbaseret-nyhedshungrende-propaganda-sensations-maskineri, til 2018 og de første spæde stik til Falske Flag Operationer🏴‍☠️... |


LÆS VIDERE: http://nyheder.tv2.dk/krimi/2018-01-10-efterladt-pakke-skabte-bombe-frygt-ved-usas-ambassade-i-koebenhavn
https://www.bt.dk/danmark/olsen-banden-tyven-er-blevet-fanget-her-er-den-lusede-amatoers-egen-forklaring
https://www.rt.com/news/415470-sofia-bomb-threat/

Verdensalt | Arkivskabet | 20. Feb 2016 | Korruption, snyd og bedrag med "humanitær bistand" er chokerende - Største tabuemne i Danmark | Blogger: Journalist vender tilbage fra Syrien, afslører alt hvad hun så, herunder korrupte humanitære grupper... Kreative ildsjæle i verdensomspændende private velgørende institutioner og NGO’er vil i stigende grad erstatte velfærdsstatens tunge bureaukrati. Ellers vil vi blive overhalet af vækstøkonomier, som ikke har det samme sentimentale forhold til folkeskoler, folkesygehuse, folkebørnehaver og folkepension. Det viser sig dog, at hjælpeorganisationer (Privatiseret humanisme) og NGO'erne er iskolde, beregnende statsstøttede organisationer som (Røde kors) og Save The Children International, der bestyres af Helle Thorning, skaber penge til ALLE andre formål, end den humanitære bistand, i de mest udsatte lande. I starten af 2017 var temaet for Danmarks Indsamling ’Intet barn må sulte’.. Jeg har nævnt det utallige gange før, det er en svær pille at sluge, men indsamlingsshows går hovedsageligt til regninger, lønninger, arrangørerne bag showet, teleudbyderne, administration, krigsherrer af diktatorer og andre som skummer fløden, som multinationale selskaber.. Red Barnet fik en ny CEO, tidligere statsminister Helle Thorning-Schmidt i den verdensomspændende NGO. Årsløn på $39.931 USD / DKK 2.301.638, det et mere end 100 pct lønforhøjelse fra hendes tid som statsminister. Hvordan fik hun lavet den studehandel? Vi ønsker ALLE at hjælpe verdens fattige til at få bedre levevilkår. Tag bare et land som Afrika, hvor de fleste danskere aldrig har sat sin fod. Vi aner i princippet ikke en fløjtende fis om udviklingslandene, end det vi bliver stopfordret med af selv samme nyhedskanaler, som også driver diverse indsamlingsshows. Tænk lige over det! Måske er vi bare en lille smule for blåøjet og naive og blevet forledt til at tro, at vores medlidenhed og godhed kan hjælpe Afrika, fordi kontinentet mangler kapacitet til at hjælpe sig selv. Men realiteten er en anden. For selvom rigtig mange mennesker i Afrika er fattige, er kontinentet et af de rigeste i verden, når det kommer til naturressourcer. Tal fra et nyligt studie foretaget af 12 britiske og afrikanske udviklingsorganisationer viser, at imens Afrika hvert år modtager i omegnen af 198 milliarder kroner i udviklingsbistand, overføres der mere end seks gange så meget, eller hvad der svarer til 1.200 milliarder kroner, fra de afrikanske lande til multinationale selskaber og lande i den rige del af verden. Disse penge forsvinder ud af Afrika primært som konsekvens af en blanding af vestlige virksomheders skatteunddragelse og ulovlige udplyndring af naturressourcer, multinationale selskabers profitjagt og udgifter forbundet med klimaforandringer forårsaget af den rige del af verden... |


Udgivet første gang den 20. Februar 2016 af Verdensalt

Indsamlinger til udviklingslandene og de fattige børn i den tredje verden "Afrika, Asien, Syrien" - TV-shows og internationale donarkonferencer - hvor er tv-indsamling til fordel for hjemløse, ensomme og udsatte familier i Danmark?

Som altid smider jeg nogen boldte op i luften. Giver bud på min og andres alternative forestillinger hvordan verden ville fremstå i lyset af konspirationsteorier eller sandheder, fremhæver egen opfattelse af det parallelle univers som vi lever i –eller rettere hvad jeg kalder vildledelse og manipulation. Tekst og sprog er i store træk mine egen, referencer til artikler afspejler ikke nødvendigvis min egen holdning, men er vinkler som kan nuancere emnet fra eksperter, andre links er fra oplyste individer eller organisationer fra nettets mangfoldige univers. 
   
Der var masser af tunge raslebøsser i taskerne, når godhjertet mennesker stiller op gang på gang hver søndag, som indsamlerne ved Kræftens Bekæmpelse eller når massen af hjælpeorganisationer råber om hjælp. Økonomien - er det mest stillede spørgsmål hos Røde kors som påstolere, at for hver 100 kr. der doneres, går 30 kr. til katastrofer og nødhjælp. Jeg kan ikke modargumenter, lyder rigtigt nok!? Om hvorvidt Røde Kors a/s - Privatiseret humanisme, som staten vil have den - eller andre hjælpeorganisationer har inddraget muligheden for korruption, snyd og bedrag inden hjælpen faktisk når ud til de nødstedte, er en anden snak. Her har vi jo udfordringen, ikke sandt? Lad os lige stoppe op et øjeblik og resonere over essensen i et problem: Kan vi uden tvivl, blive overbevist om, at uanset hvor mange penge vi smider efter landsindsamlinger, private nødhjælpsorganisationer eller humanitære formål i udlandet, vide, at det gør en forskel? Svaret er nej. Men, når vi ser billeder, fortællinger samt nyheder fra hotspots om sult og underernæring blandt børn i de tredje lande, sker der en kemisk reaktion hos os mennesker. Først og fremmest en skyldfølelse, vi gør ikke nok for omverden. Forarget over det overhoved kan finde sted, i vores trygge andedam af overdådig, vestlig rigdom - så handler vi. Vi så det mht. danskere der rejste til Lesbos for at hjælpe flygtninge.
Hr. og Fru Jensen kan slet ikke begribe de aftaler og hemmelighedskræmmeri hele denne branche er styret under. Alle kan huske showet og shitstormen omkring Melodi grand prix i 2014 der kostede 334 millioner kroner og efter massivt pres, udleverede DR hemmelige kontrakter.

Men hvem har indkodet det selvevaluerende destrueringsprogram i vores hjerner? Hvordan kan vi redde andre, når vi ikke engang kan redde os selv uden afhængigheden af det danske sociale sikkerhedsnet? Start med at hjælpe vores hjemløse, ensomme og udsatte familier, asylcentre og flygtninge i Danmark! 

Vi kunne starte med mediebranchen og de som tjener på disse underholdningsshows. Det viser sig nu at en It-fejl hos TDC opkrævede en million for meget i sms-donationer der fik ud over 3.301 kunder, som i sidste weekend donerede til indsamlingsshowet via sms. MEGA Pindeligt! 

Uden tøven, poster vi penge via ind via SMS og internettet hjemmefra via Indsamlingsshows som er omgivet af god energi. Vores elskede statsminister, den lille fede svindler Løkke, sidder og tager imod kald fra borgere og virksomhederne får masser af reklameplads via reklamestriben på skærmen. Kendisser og TV-værter med tåre i øjnene, moser os igennem et tæt pakket program, som primært består af underholdningsindslag og intimiderende indslag for, at få flest mulig penge indkasseret. Efter showet går vi alle i seng og føler, vi har gjort en forskel. Der er dog ingen som ANER hvor pengene ender henne... 

Det er ingen hemmelighed, flere Shitstorm har ramt TV 2 og DR'I er snart værre end de IS-banditter' var en af kommentarne, tilbage i september 2015. Danmarks Indsamlingen (Når mor kalder) i 2014 blev der samlet 87 millioner ind, men 15,5 af disse gik til at dække indsamlingens udgifter. Det fremgår dog ikke af den pressemeddelelse, som DR sendte ud efter showet. Bertel Haarder om indsamlingsshowHolder øje med DR. 

Fik et flashback til min ynglings film "Fletch Lives" hvor Farnsworth Ministries church snyder  menigheden, bliver stopfodret med informationer omkring folks synder og helbreder derefter. Hvorfor smider vi penge efter 'shows' som 'føder' medicinalindustriens (farmaceutiske industri's håndslangere ligesom Kræftens Bekæmpelse) forskning via lægemidler, som igen levere os kræftmedicin som er det rene gift for vores kroppe?

Red Barnet fik en ny CEO, tidligere statsminister Helle Thorning-Schmidt i den verdensomspændende NGO. Årsløn på $39.931 USD / DKK 2.301.638, det et mere end 100 pct lønforhøjelse fra hendes tid som statsminister. Hvordan fik hun lavet den studehandel? Version2 anbefaler direkte Boykott Red Barnets indsamling tilbage i 2012RedBarnet har en smuk "formålsparagraf"der lyder nogenlunde sådan "Vores mandat og værdigrundlag er FN’s børnekonvention, som skal sikre, at alle børn har rettigheder på lige fod med voksne." - smukt og ingen kan være uenige. Jeg er ikke uenig i at børn skal have rettigheder, og vores egne børn i huset har det efter min mening godt. Børn i resten af verden har det mindre godt, og RedBarnet mener det godt. Desværre er RedBarnet 100% inkompetente når det kommer til bekæmpelse af børneporno på internet.

 Richard Ragnvald raser mod indsamlingshow: Brækker mig over at høre om flygtninge...I et indlæg på Facebook kritiserer Richard Ragnvald DR og TV2 for ikke at gøre nok for at samle ind til hjemløse. Kritikken kommer efter det store indsamlingsshow, der fredag blev vist på DR1 i forbindelse med Danmarksindsamlingen. I alt blev der indsamlet 97.870.606 kroner, som går til fattige børn i den tredje verden. Men de skulle hellere være gået til danske hjemløse, mener sangeren. 180grader

MEDIA LIES: JOURNALIST RETURNS FROM SYRIA, EXPOSING WHAT SHE SAW, INCLUDING CORRUPT HUMANITARIAN GROUPS


TV2 NYS \\ 24syv Nyheder | 9. Jan 2018 | Özlem Cekic i modvind efter børnebog om omskæring | .. TV2: En novelle om omskæring, der i denne uge bliver fordelt på danske skoler, bliver kaldt propaganda. Forfatteren kalder det selv for en vigtig historie .. 24syv Nyheder: Børnebog om omskæring, fortæller om en IKKE balanceret beskrivelse af drengeomskæring, mener Intact Denmark – forening mod omskæring af børn .. | Blogger: (PS: Tilkendegiver, at verdensalt.dk kalder politikere ved Deres øgenavne, og kommer op i det røde felt, engang imellem, er udmærket klar over det ikke skaber god energi, og det skal der gøres noget ved i 2018, selvom det bliver svært, fordi regeringen og centraladministrationen benytter sig af Flid, Fedt & Snyd, hver evig eneste dag)... ".. Politikerne begår ødelæggende psykisk vold mod samfundets børn!!! Er opvæksten ikke optimal udvikles der psykiske afvigelser i forhold til graden af svigt i opvækstmiljøet. Derfor kan man allerede på barnets adfærd aflæse dets opvækstmiljø. For barnet vil hele tiden udvise adfærdsmæssige karaktertræk, der røber normaliteten/ekstremiteten i dets opvækst, da barnet hele tiden vil udlever dem i en ubevidst gentagelsestvang i forhold til sine omgivelser. Man ser det eksempelvis hos psykopatiske virksomhedsledere, der på grund af den ubevidst gentagelsestvang følelseskoldt tyranniserer sine omgivelser, som pågældende selv blev tyranniseret som barn. Hvorfor det ikke er overraskende at se de samme alvorlige psykopatiske træk hos politikerne, der lige så lidt som befolkningen evner af bryde den sociale arv .."(uddrag fra holmskjold.net)... ".. Den tidligere folketingspolitiker Özlem Cekic tager i en ny børnebog hul på et kontroversielt emne – nemlig omskæring af drenge.(..).. Hendes novelle har imidlertid vakt debat, endnu inden ’Læseraketten’ er blevet omdelt på landets skoler. Ikke mindst hendes sammenligning af omskæringen af de nyfødte drengebørn med den kristne dåb er faldet nogle for brystet..."... Husk på, det handler om politikernes kontrol af borgers vidensniveau via fortielse og fornægtelse. Sundhedsstyrelsen (centraladministrationen), er en del af folketingets statsapparatus og dermed også en del af Deres politik, som holder hånden over det jødiske samfund.. ".. Lovgrundlag: Omskæring af piger/kvinder er omfattet af straffelovens § 245, stk. 2. Efter denne bestemmelse straffes den, som tilføjer en anden person skade på legeme eller helbred, med fængsel indtil 4 år..". "Omskæring af drenge er ikke ""forbudt"" efter dansk lovgivning: Sundhedsstyrelsen har revideret den nuværende vejledning om omskæring af drenge. Omskæring af drenge er efter Sundhedsstyrelsens opfattelse et operativt indgreb, der er omfattet af autorisationsloven, og dermed forbeholdt læger..".. Hvordan kan Sundhedsstyrelsens vejledning nærmere præcisere, hvordan lægen udviser omhu og samvittighedsfuldhed ved omskæring af drengebørn?. Hvorfor forskelsbehandler vi drenge- og pigebørn? Jøder, Zionisme, tradition og omskæring af jødiske spædbørn = (Abrahamspagten) uddrag: ".. Men en uomskåret mand, en hvis forhud ikke er omskåret, skal udryddes fra sit folk. Han har brudt min pagt." Herefter beskriver resten af kapitlet, hvordan Abraham, hans søn og alle mænd i hans hus blev omskåret samme dag. Jøderne opfatter altså omskæring som en fuldkommengørelse af Guds skaberværk..."... I rest my case, som man siger... |


LÆS VIDERE: http://nyheder.tv2.dk/samfund/2018-01-09-ozlem-cekic-i-modvind-efter-boernebog-om-omskaering

https://www.radio24syv.dk/programmer/24syv-nyheder/20882789/nyheder-0600-10-01-2018

https://intactdenmark.wordpress.com/

*********************************************************************************

Snit. Tidligere overrabiner Bent Lexner står stadig for omskræinger i Det Jødiske Samfund, mens uddannelsen af en afløser er i gang. Her er hans redskaber: en slags nål, en klemme (billedet viser tre forskellige størrelser) og en skarp kniv. Foto: Katinka Hustad (arkiv)

Ni ud af ti danskere vil forbyde rituel omskæring af drengebørnHvis Danmark indfører et forbud mod omskæring vil det få dramatiske konsekvenser for jøderne, siger overrabbiner. Socialdemokraterne og Venstre afviser at kriminalisere omskæring. Sundhedsstyrelsen undersøgte området i 2013 og konkluderede, at der årligt omskæres mellem 1.000 og 2.000 drenge herhjemme..... Styrelsen henviser fortsat til det notat, den lavede om indgrebet i 2013, hvor den konkluderede, at der ikke er »sådanne risici ved indgrebet, når det foretages korrekt og af kompetente læger, at styrelsen finder anledning til at anbefale et forbud«. Imam Naveed Baig fra Dansk Islamisk Center er overrasket over den store modstand mod omskæring, og han tror, at mange i den meget følelsesladede debat har glemt det centrale i problematikken."Modstanderne af omskæring er ikke antisemitter, men får de held til at overbevise politikerne om et forbud, vil det være en antisemit.... (LÆS hele historien)

Verdensalt | Arkivskabet | 28. Nov 2016 - 10. Jan 2018 | 10 min læsetid | Blockchain-revolution: Tidens mest hypede teknologi som bankerne kalder for 'Transaction Banking Business' eller Fintech revolutionen | Blogger: (UPDATE: Sep 2017 - Jan 2018 (ZeroHedge:) JPMorgan Bitcoin Fraud -- Attention -- Jamie Dimon, CEO of JP Morgan, recently went on record calling Bitcoin a Fraud that will eventually blow up. At the same time Chase is stock-piling the worlds largest silver hoard while making holding cash or bullion in their safety deposit boxes a breach of contract. JPMorgan CEO now regrets calling bitcoin a fraud, and Kodak announces its own cryptocurrency... So, what is JP Morgan up to??? Bitcoin crashing & housing bubbles popping – Deutsche Bank’s biggest risks in 2018.... Chefen for den Europæiske Centralbank, Mario Draghi, har netop udsendt en formel advarsel til Danmark om risikoen for en boligboble i Danmarks største byer, grundet samlet gæld overstiger værdien af deres bolig... Det er finanssektoren da ligeglad med, de har endnu større problem lige nu... Undskyld mit franske, men de danske banker 'skider grønne grise' over Blockchain for tiden. Der er panik på drengen. Det kan ikke gå stærk nok for at blive ledestjernen over alle. Blockchain, er et sikkert system til internationale overførsler af alt fra penge til værdipapirer og andre finansielle kontrakter. Et paradigmeskift af dimensioner som kan erstatte SWIFT, digitale løsninger og skabe profit som aldrig set før. En teknisk platform, som ingen grænser har. Blockchain vil revolutionere hele branchen... Nu har banksektoren fået en hjælpende håndsrækning siden Sophie Løhde bliver ny minister for offentlig innovation. Det betyder vi nu har en it-minister. Det betyder, den kommende digitaliseringen samt robotisering (A.I. - kunstig intelligens) af Danmark og især banksystemet, næsten er i hus. Med andre ord, Sophie Løhde kommer til at stå i spidsen for ny teknologi, digitalisering, innovation og disruption. En minister som er tvungen ind i teknologibevægelsen »The Singularity« eller Singularity University (sponsorer som Google, NASA, Cisco og biotekgiganten Genentech) der henter inspiration fra NASA Ames Research Center i USAs tech-mekka Silicon Valley. Her finder de svarene på, hvordan vi overlever og skaber forretning i en fremtid befolket af selvflyvende droner, selvkørende biler, selvlærende robotter, biologiske 3D-print og kunstig intelligens. Noget der passer perfekt til finanssektorens strategi om simplificering, standardiserede it-systemer og global arbejdsdeling. Som skabt ud af lobbyisternes støbeform til danske Erhvervsvirksomheder... Jeg vil også våge den påstand, at MobilePay og Swipp er en dødssejler på længere sigt, det er ikke her bankerne finder deres store indtjening mere. Alle banker tjener penge ved du som kunde har en rentebyrde til banken og på gebyr. Bankernes helt store hovedpine er der har igennem længere tid været det lave rentemiljø... Hvis du ikke kender til pengeskabelsen så er her en lille bid... Der er en grund til at bankerne er gået amok og udviser panik bag de brune gulve... Rothschild 'systemet' fungere ikke mere, måske kan bankerne lugte, at en ny global økonomisk afmatning lurer. Recession eller ej, vores brodne kar, Brøkreserve-bankvæsen, er på retur og et nyt system er på vej! Nedsmeltningen er allerede gået igang. Aktie og obligationsmarked er ustablit og fiat penge er yt. Papirpengene repræsenterer dog stadigæk en forpligtelse, der er reel. Denne forpligtelse er bare gældpapirpenge eller kontopenge om du vil. Banken skaber kun penge ved at abstrahere en reel forpligtelse. Penge er kun papir - ikke engang - de er bits i en computer. Dvs. de fleste finansielle transaktioner er genereret via algoritmer. Alternativet er en primitiv bytteøkonomi med guld, sølv og ædelmetaller som betalingsmiddel. Men det kan vi heller ikke 'endnu'. Det eneste bankerne når frem til er den digital tidsalder. Problemet er bare, hvis både den finansielle sektor og statsapparatet er pilrådden, som nu, så kan blockchain-teknologien være endnu et smuthul for et overvældende stort tryllenummer med maksimale profit og uden tilsyn - voilà - endnu et scam bliver født!! Men måske, måske er denne iver helt og komplet forspildt. Der er rigtigt mange som stadigvæk sætter sin lid til en amerikansk devaluation eller RV der via NESARA hurtig bliver en verdensomspændende nulstilling af valutaer (GESARA) som også sætter gang i den juridiske start på et nyt finanssystem. Et system som har eksisteret i årtier, men venter på sin gyldighed... [læs videre]... |

Nasdaq -- Cryptocurrency Prices Spike on South Korean Exchange - 01/08/2018

Udgivet første gang den 28. November 2016 af Verdensalt

Forord: Har sjældent tid eller energi til at udgive egne artikler, men dette emne er ekstremt vigtigt at sætte sig ind i. Lige nu ser jeg to fremtidige trends som bliver alt dominerende i Danmark. Digitaliseringen samt Robotisering af Danmark og især banksystemet. Noget som ikke alene påvirker bankerne men helt ud til Hr. og Fru Jensen privatsfære. Vi unge kan sagens klare os, men de ældre, handikappet, udlændinge og deslige får store udfordringer. Det kontantløse samfund er en virkelighed, kan vi se på kommunerne som næsten er 100 pct. total digitaliseret. At robotter kan erstatte fire ud af fem rutineopgaver i finanssektoren. Robotter kan automatisere op til 80 pct. af de manuelle opgaver i danske finanshuse. Disse to trends udvikler sig med eksplosivt fart. 

Som altid smider jeg nogen bolde op i luften. Giver bud på min og andres alternative forestillinger hvordan verden ville fremstå i lyset af en tese, fortolkning og faktum, fremhæver egen opfattelse af det parallelle univers som vi lever i –eller rettere hvad jeg kalder vildledelse og manipulation. Tekst og sprog er i store træk mine egen, referencer til artikler afspejler ikke nødvendigvis min egen holdning, men er vinkler som kan nuancere emnet fra eksperter, andre links er fra oplyste individer eller organisationer fra nettets mangfoldige univers.

Økonomien er fanget i en gældsspiral



Banker og staten elsker at:
Danskere - det mest forgældede folk i verden. Det tog danskerne blot syv år at forgælde sig i det omfang af privat gæld, som tog amerikanerne halvtreds år at opbygge. Gælden vil tynge dansk økonomi i årevis. 

Fra midten af halvfemserne og frem til 2009 sendte rekordlave renter og opfindsomme låneformer den vestlige verden ud i en forbrugsrus på kredit, og danskerne var blandt de mest flittige låntagere, der storshoppede på klods. De danske husholdningers gæld i forhold til den disponible indkomst er oppe på 267 procent, hvilket gør danskerne til det mest forgældede folk i verden. Fra 1995 til 2009 voksede danskernes gæld med 124,7 procentpoint – 1.614 mia. kr. – og en normal dansk husholdning skylder nu to-tre gange, hvad den tjener på et helt år efter skat. Det viser tal fra Eurostat og Nationalbanken. 

Gælden hænger som en møllesten om halsen på dansk økonomi, hvor afbetalingen trænger sig på, og tvinger væksten i slæbegear i årevis. Det er vanskeligt at få privatforbruget i omdrejninger, når man skylder millioner til banken[kilde]

Chefen for den Europæiske Centralbank har sendt en formel advarsel til Danmark om risikoen for en boligboble i Danmarks største byer.

Derfor er økonomerne trætte af Lars Rohde: Han skal slukke brande, ikke antænde dem 


Banker og staten straffer os fordi vi har opsparing:
Danskere med opsparing mister 2,7 mio. kr. på grund af den lave rente.

Danskernes milliardstore opsparing visner på bankkonti, der i bedste fald giver en rente på én procent. Størsteparten af opsparingen står på anfordringskonti uden rente.

Det paradoksale er, at danskernes opsparing på bankkonti er steget i takt med, at renten er faldet. Da finanskrisen satte ind i 2008 og udløste rentefald, var vores samlede indestående på bankkonti på kun 678 mia. kroner – 182 mia. kroner mindre end i dag.

»Centralbankerne har jo sat renterne ned for at få os til at lade være med at spare så meget op og bruge mere på forbrug,« siger privatøkonom i Danske Bank Las Olsen [kilde]

Det er ikke længere rentabel for bankerne at tjene på gebyr og renter hos kunderne grundet de negative renter og det nye trend for udbredelse af digitaliserings-bølgen. Vi må heller ikke have en opsparing. Efter mere end fire år med negative renter i Danmark begynder bankerne nu at sende regningen videre til kunderne. Foreløbig går privatkunderne fri, men det kan ændre sig. Derimod kan nye tiltag på den digitale front, kræve at alle kunder i Danmark overgår til statens og bankernes nye digital platform som kræver gebyr for overhoved at være lege, at vi har 'penge' vi kan bruge af...

Vi kommer også senere ind på pengeskabelsen og hvorfor Brøkreserve-bankvæsen er på retur og pengekontanter er bye-bye!. 

Hvordan statsapparatet med bankerne i hånden, ønsker et pengeløst samfund



Inden vi starter Blockchain-revolutionen, skal vi lige først forstå hvorfor Danmark kan blive det første land i verden til et total pengeløst samfund. Jeg bruger ikke min insiderviden i bankverden, men kan mærke de trends som udvirker sig drastisk lige nu. Staten og bankerne lokker og truer hele tiden, vi skal investere vores penge i deres Brøkreserve-bankvæsen (værdipapirer som fx aktier, statsobligationer, langsigtede pensionsaktier, udlån), så kontrollen opretholdes og direktørstolene forbliver og aktionærerne tjener mere på os.

I tidligere artikel, konkludere jeg, at bankerne er pengeløse, ergo i den finansielle verden findes der ingen definition på penge. De udsteder papir og veksle dem frem og tilbage og så bogføre dem. eksempler: Gældsbeviser (promissory notes), Veksler (bills of xchange), Omsætningspapir (negotiable instruments). 

Verdensalt | Archive | Jan 30, 2015 | GAOG | Alex Clark: Overcoming Challenges and Overwhelm Mode |

Alex & Her Guardian Tree Bess
Jeg kunne ikke udtrykke mig bedre selv, Alex rammer pletskud med at sige, at vores egen frygt og vores ukontrollerbar selvopfattelse, gør vi pludseligt stå i mudder til knæene i et dybt hul og ikke aner hvordan, vi skal komme op igen. Lammet af vores manglende tillid til vores egne evner. Som Alex, er jeg selv af den opfattelse, vi får mønsteret fra vores barndom, forældre og samfund.  Det vi blev forledt til at tro, at en fejl eller en fiasko skal vægtes tungere end en succes i balancen i vores selvværd. Min egen datter, forsvandt i 2013, skilsmissebarn efter 15 i helvede for os begge med en fejlslået tilgang, lykkes det ikke for mig som forældre, at skabe den balance, så vi kunne finde sammen på et neutralt sted i denne 3D Matrix af illusion. Min datter levede i et frygtsom underdanig miljø, det er svært at kæmpe imod moderens had, følelsesløs manglende empatisk evner, psykopatiske antræk samt at blive præget af narcissistiske dominerende mødreVi er på vej ind i en ny tid, vores smuldrende paradigmer forsvinder og de nye energier dukker op. Det er op til vores egen "mastery" at anerkende, vi har et valg, om vi ønsker at forevige denne sædvanlige rolle, eller ændre det til noget nyt.

(GAOG) The other night, I was watching a movie with my husband after shoveling out from the snow storm. We were both exhausted from our physical labor and wanted something light to watch.

We settled on the movie, The Replacements with Gene Hackman as the coach chosen to lead a team of strike-breaking football players, and Keanu Reeves as the Quarterback. I assure you, your need to know about American Football will be limited and I will get to the point quickly, but it’s really amazing how insights can be triggered by the most unlikely things.

The coach asks this band of misfit players what they fear, and after some comedic asides Reeves mentions quicksand. The coach asks him to explain what he means, and what the quarterback explains really struck me as something many are experiencing right now.

Quicksand occurs when everything seems to be going well and then one difficult thing happens, and then another, and pretty soon you are sucked under and paralyzed with the feeling of fear and the belief that you can’t do anything.

His explanation and the knowing nods of his team mates made me think of my own life and how many times I have felt this way. Most people probably have as well. At this time of intense change, increasing energy and crumbling paradigms, any additional challenge can push us easily into overwhelm mode.

Sometimes we do not even realize we are at that point until we feel the intense stress and tension within our bodies. We then wonder how we unconsciously got into this deep hole, and how the heck are we going to get out of it. We see what appears to be an overwhelming challenge, and we wonder if we are up to the task.

Part of the issue, for me, used to reside in a lack of confidence in my own abilities. We seem to remember, as big as a skyscraper, the times we have failed; but if we piled up all the times we have succeeded, the pile would reach to the moon and back.

Oplysningsforbundet MAY DAY - For Sundhed og Frihed | 10. august 2017 | Af Jason Christoff | ~15 ting du ikke ved om Polio ~ | Blogger: (PS: Der findes kolossalt meget materiale 'derude' for verdensalt.dk at gennemgå hver dag og der håndplukkes blot de vigtigste nyheder, uanset kategori og emne. Naturligvis kan enmandshæren verdensalt.dk ikke gennemgå ALT i detaljer, men skimmer, lytter, researcher, før der smides ud på bloggen. Får lidt hjælp af venner engang imellem og mine skytsengle, nyhedsstof, noget som er vibrerende, resonerende, nærværende, skabende, legende, svævende og giver mening. Husk på, der findes også MASSER af misinformation, jeg kan også tage fejl)... Foreningen May Day blev dannet i maj 1995 for at bevare retten til selv at bestemme over vores helbred... Det er nok eneste ÆGTE oplysende organisation som målrettet går i rette med det medicinal-industrielle kompleks og centraladministrations sorte får i Lægemiddelstyrelsen, Sundhedsstyrelsen og Fødevareministeriets propagandatog.. ".. Forældre rapporterer om, at deres børn er blevet paralyserede i og omkring æbleplantager..".⚠️⛔☢️☣️💉💉💉🏴‍☠️😷🤢 🛑... Lad os dvæle lidt ved den påstand, ud af mange, at ""nervegifte"" (industrigifte/pesticidsprøjtning/m.m) kan være lig med = børnelammelse. Spoler vi tiden tilbage til min egen barndom, sikkert også andre drengebørn og pir', så gik man på æblerov og stjal fra fars pung til slik hos Købmanden (dagens unge - lægger videoer op af mobning og voldsepisoder. Spillegale unge, benytter sig af SWATTING - Send a SWAT Team To A Friend Near). De 'fleste' børn dengang, fik altid at vide, du skal ALTID skylle dine frugter(æbler) før du spiste dem, ikke sandt? Jeg har heldigvis ikke været på æblerov i plantager så meget, det foregik hos naboen eller tilfældige huse, som støttede op til stien, man gik på. Ja, engang gik børn faktisk på Deres ben eller cyklede, uden mobiltelefoner og bilkørende, overbeskyttende, forhippede curlingforældre... Hvad gør man så? Køb økologisk og skyl dine frugter - ja, men du kan ikke HELT slippe for sprøjtegiftrester i kroppen... Så en kampagne fra Danmarks Naturfredningsforening, som havde overskriften ".. 25 fødevarer er kilde til 95 procent af sprøjtegiftrester i kroppen .. ". Den er god at læse... Til dem, som har fulgt verdensalt.dk, ved, at Bill Gates Foundation, er roden til alt ondt, og er betalt af ”den farmaceutiske mafia”. Skulle efter sigende, have slået millioner ihjel i de mindst udviklede lande (LDCs – Least Developed Countries) med polio vaccine... Hvad gør jeg? Hvordan Detoxer jeg??🤔🤔🤔 - Der findes et hav af naturlige virkemidler. Vil selv fremhæve 'Kolloid Sølv' og 'Natron' (kan købes på nettet, Matas og Helsebutikker).. Et sprøjt i munden om dagen eller på maden fra kolloidt sølv, som fungere som et naturligt antibiotika. vandbehandlings-produkt, der kan dræbe bakterier, svampe, virus og encellede protozoer typen amøber og Plasmodium (malaria), Mononukleose, ADIS, paravirus hos hunde. Listen er ane lang (på mindre end 6 minutter, ødelægge over 650 forskellige skadelige organismer).. Svenskerne har brugt det i 20 år, danskeren, er så småt begyndt at finde ud af den naturlige kraft.. Natron, er mest velkendt for opretholde, Syre-Base balancen. Kræftceller eksempelvis, trives kun i surt miljø. Ligesom rhododendron. Ved at holde sig meget basisk i kroppen, kan man standse eller hæmme kræftvæksten betydeligt. Men mennesker generelt, har AL for meget syreophobning i kroppen og hjernen, af bla. stress, ubalancer, forkert syreholdigt mad og drikke, uforløste traumer, ego-blokeringer, osv. Et kendt eksempel er migræne koblingen og for meget syre i maven eller rettere, tarmsystemet. Flere undersøgelser rapporterede en højere forekomst af hovedpine i forbindelse med en række gastrointestinale problemer, herunder gastroøsofageal reflux, diarré, forstoppelse og kvalme. Der er mange teorier om årsagen til disse symptomer og sammenhængen mellem hovedpine og mavesmerter... Som altid, undersøg selv sagen og dan din egen mening, heraf... |

Ofte hører vi Polio-vaccinen og polio anvendt som argument for at vaccinere mod alverdens sygdomme. Men hvad nu hvis polio ikke skyldes smitte men forgiftning? Hvad nu hvis det i stedet er en miljøsygdom?


Af Jason Christoff, 10. august 2017

Kilder: http://mayday-info.dk/15-ting-du-ikke-vidste-om-polio.aspx
http://www.dn.dk/nyheder/25-fodevarer-er-kilde-til-95-procent-sprojtegift/
http://www.verdensalt.dk/search?q=natron
http://www.verdensalt.dk/search?q=kolloid+s%C3%B8lv

Et pesticid ved navn Paris Green var almindeligt i 1800 tallet. Væsken var grøn, fordi der var tale om en kombination af kobber og arsenik eller bly og arsenik – nogle af de mest giftige stoffer, som menneskeheden har kendt. Denne supergift blev også anvendt til farvning af mange ting såsom tapet og maling. Det blev det vigtigste i kriminalromaner på den tid, fordi arsenik var kendt for at være en meget effektiv måde at arrangere mord på - ”ukendt årsag”. Arsenik dræber, men er vanskeligt at spore, efter at offeret er bukket under for giften.[i]

  • Dette pesticid fungerede ved at forårsage neurologiske skader i insekter, hvilket resulterede i organsvigt.
  • Polio består af symptomer på neurologiske skader, der resulterer i organsvigt.
  • Tungmetalforgiftning fra bly, kviksølv og andre lignende tungmetaller viser sig som læsioner på neurologisk væv, hvilket betyder, at toksinet ødelægger nerve- og kommunikationsveje, som forbinder hjernen til organerne i kroppen.[ii]
  • Polioofre udviser læsioner på nervevæv, som forårsager organsvigt overalt i kroppen (lunger, hjerte, nerver der kontrollerer gang etc.).
  • Polioudbrud forekommer om sommeren, og kun på tidspunkter for pesticidsprøjtning (ikke i løbet af de solfattige og fugtige vinter/forårssæsoner som med andre sygdomsudbrud).
  • Polio kunne og kan IKKE sprede sig fra smittede til usmittede patienter. Polio inficerede grupper af mennesker pludseligt og hurtigt i præcis de samme områder.[iii]
  • Forældre rapporterer om, at deres børn er blevet paralyserede i og omkring æbleplantager. En af de mest sprøjtede afgrøder på den tid (med bly-arsenat og kobber-arsenat) var æbler i æbleplantager. [iv]
  • Præsident Roosevelt blev lammet på en nat, mens han var på et sommerferiested, hvor der var mange afgrøder inklusive æblehaver. Han svømmede også dagen før i en bugt, som var svært forurenet af industrielt landbrugsspildevand. Sommer er netop tiden, hvor disse udbrud af lammelser forekommer, da sprøjtning af afgrøder med de yderst giftige kemikalier intensiveres i takt med, at afgrøderne modnes. Disse pesticider blev netop LAVET med henblik på at ødelægge insekters nervesystem, hvilket er ”polio" – hvilket er og altid har været forgiftning af befolkningen fra industriens, myndigheders, videnskabens og medicinens side. Enhver, som ikke forstår det evige historiske vidnesbyrd om den ene procentdels forgiftning og udslettelse af ”den laverestående halvdel”, har behov for at undersøge den dokumenterede videnskab om racehygiejne, som kan startes ved at klikke her, hvor der er en vellavet video om emnet.
  • Dr. Ralph Scobey og Dr. Mortind Biskind afgav vidneudsagn til Den amerikanske Kongres i 1951 om, at lammelserne af befolkningen rundt om i landet, kendt som polio, var forårsaget af industrigifte, og at en virusteori bevidst blev fabrikeret af kemiindustrien og myndighederne for at afværge retsforfølgelse af begge parter.[v]

Pamphlet Anon \\ QAnon Chan YouTubers | Jan 9, 2018 | 💧#Qanon TheStorm Fireside Chat Live Q&A w/ TheStorm Board Owner, Mods, Dr. Jerome Corsi💧 | 💧Most Consequential Update -- Thus Far! Consensual with POTUS I'm Sure!!!💧 | Blogger: .... SÅ HVEM ER Q?? 🙈🙉🙊🙏 Det skulle efter sigende være en mand! (sammenlignes med Frank Søholm Grevil - Der findes også en kvindelig udgave kaldet #MegAnon). Hævder at være en højtstående efterretningsanalytiker som er regeringsansat, udstyret med Q-sikkerhedsgodkendelse (Q-CLEARING - dermed navnet. Top Secret clearance with Sensitive Compartmentalized Information Access (TS-SCI). Han er faktisk 'pålagt' at videreformidle intel-dråber (kryptiske meddelelser) - hvilket han af en eller anden grund kalder "krummer"(crumbs). Han poster kun via ét medie, "4chan" (anonymt "opslagstavle-system" hjemmeside - sammenlignes med BBS i gamle dage - mange mails ægthed er konfirmeret via Googles DKIM 2048 nøgle), for at fortælle offentligt om POTUS's masterplan at oprette et modkup mod medlemmer af den dybe mørke stat (TheDeepSate). Q, "dukker op" hvis historierne spinner for VILDT og FOLK bliver vildledt for at få ALLE, tilbage til virkeligheden!!... Så Q snakker i "koder" (trip codes og har siden forsøgt kompromitteret, efterlignet af andre 'mørke kombaner' -- code -- conspiracy, intell., coup vs. counter coup, advanced tech, micro & macro/endo & exo narrative awareness).. Hold nu fast her!!... Vi ved at Trump og Løkke twitter konstant, dag og nat. Eksempel på en 'rammende' Trump tweet: Berlingske: ""To kryptiske Trump-tweets skaber tvivl om prisen på Danmarks milliarddyre kampfly"" (ægte historie og vi ved det er korrekt Trump citat som stemmer kompasset - mens Lars Løkke går i rette med Trumps Twitter-politik - typisk vor Statsminister).. Imidlertid takket være nogle ret tvunget sammenfald - som Q-af-en-slags, gættede på, at Trump ville tweete ordet "lille" (small) på Small Business Saturday, og denne gang besluttede internettet, at Q var fra "Air Force One", fordi han udgav et uklart billede af nogle øer, mens Trump var på sin rejse til Asien - og en hel masse af ønsketænkning tænkte folk, at han var den 'ægte vare' (jeg personligt mener han er ÆGTE).. Ifølge Q har Mr. Trump aldrig været kompromitteret af vores russiske venner og er faktisk slet ikke under en form for undersøgelse af Mueller & Co. Tværtimod, insisterer Q på, at det faktisk er Clinton og Obama, der blev 'ødelagt' af Putin (Solgt uran til Putin -Uranium One deal).. Q hævder også, at Trump, det geni, han er, regnede alt dette ud langt tilbage, da han blot var en beskeden præsidentkandidat og har foregivet at elske Putin og / eller være involveret i Rusland siden da som en måde at tvinge en tredjepart til at undersøge disse rædsler af Demokrater, Republikanere og kongressmedlemmers korruption (landsforræderi-underslæb-bestikkelse-pædofili-satanisme m.v.).. Q lover, at Clinton, Obama, Podesta, Abedin, og selv John McCain er 'anholdt' via disse hemmeligholdte politi-udstedte gps-fodlænker eller tæt på, at blive anklaget (bla. via Steele dossier - Obama/DNC/FBI/Clinton kampagne, eller 4,289-9000 Sealed Indictments in 94 Federal Districts - forsejede stærkt alvorlige lovovertrædelse, forbrydelse; jurisdiktioner) og at Las Vegas massakren var absolut et indvendigt ""job"" i forbindelse med Saudi-Clinton-kabalen... "Brødkrummerne" er åbenbart uudtømmelige og dette er blot et uddrag... Ja, du kan naturligvis tro hvad du vil, men det spirituelle paradigmeskift er på vej, uanset om du ønsker Status Quo eller ønsker, at træde ud af din ego baseret komfortzone, og gå mod lyset.... |


#Qanon TheStorm Fireside Chat Live Q&A w/ TheStorm Board Owner, Mods, Dr. Jerome Corsi, anons 1/8/18


Fireside Chat, Q&A, Qanon post coverage. Dr. Jerome Corsi joins us for this one.
Ask your questions in YouTube live chat. We will discussing Q's posts (hopefully, Q will again begin posting during the livestream) and offering our thoughts, digging/researching/discussing live. 
Hope you all enjoy!

Link to VIDEO
*********************************************************************************

Most Consequential QAnon Update Thus Far! Consensual with POTUS I'm Sure!!!


In this video I will show how POTUS makes it clear and gives evidence that Qanon is his man and that we can trust his word! The Brilliance of our President is unmatched, he confirming Q at the same time he left a big long rope for the FAKE NEWS to hang themselves with. You can be sure that they will all so stupidly make fun of him in the morning all the while those of us (and that you and me) have been given the most clear piece of confirmation where to get our news. We are living this reality; hear, what im saying, and see this is the turning point! DJT is making a laughing stock of our mainstream media, all the while giveing the microphone to inexperienced ones like me but with unyielding intention to take our country back!!!
 

*********************************************************************************

'9000 Sealed Indictments' Says 'Epoch Times' - Rumors of Impending Mass Arrests/Indictments Continue - Commentary and Links

Attorney General Jeff Sessions speaks during a vigil ceremony marking the Sept. 11 terrorist attacks at the Department of Justice on Sept. 11, 2017. (Zach Gibson/Getty Images)

We have heard it circulated through several online sources for a number of weeks now—9000 sealed indictments waiting to be opened and served throughout the country. These indictments are suspected to be against Deep State/Cabal operatives who have been making efforts to sabotage the interests of the people for decades. The notion seems to have significant credence, but one important question might be, "What can we expect to see in the coming weeks and months once these indictments are served?

The answer is uncertain at this point, but let's be more specific. The entire reason why indictments are sealed is multi-faceted. If a court were to produce an indictment against a suspected offender, there would need to be certain precautions taken in order to insure the indictment was successful.

We have heard that these indictments are sealed to prevent suspects from fleeing, destroying evidence, or sabotaging the case in some way. However, these files might also be sealed in order to avoid tipping off other possible conspirators of the crimes involved in these cases. To add, if federal law enforcement needed to gain further leads on potential suspects they might let word of the indictments circulate, wait for a time, and then see which suspects lose their nerve and make a run for it......[READ MORE]