![]() |
| (SoTW - er det ikke underholdende at Mette F. mister sin bedste veninde 'BBB' som nu skal arbejde for 'Trolex'?) |
No Hard Female Feelings
The Show Must Go On
... Det var bare for gags og glansbilleder. SoTW skal sandeligt ikke støde nogen på manchetterne, kendt som en nonkonform (non-conformity) eller det "sorte får" (black sheep) i familien og holdninger det hører til minoriteten, udenfor fællesskabet ...
... Hantavirus, Pest eller Kolera? Kan du forestille dig 'Trolex' som statsmedister? Manden, der underskrev WEF-aftalen i 2018, kender til alle Lars Løkke-lig skandaler med fortid fra bedrageri som 17-årig til alvorlige anklager i Pakistan og Fonseca-sagen? ...
Udgivet den 9. Maj 2026 af Verdensalt
80 år efter afslutningen på 2. verdenskrig (Dannevang et frit land?) lever de fleste danskere uden direkte kendskab til krig, død og ødelæggelse. Man kan argumentere for, at det moderne Kongerige fungerer som et beskyttet værksted, styret af velfærdskorruption, som på Yoda Care A/S, hvilket desværre forbliver 'usynligt' for de fleste.
Selvfølgelig forekommer der ekstreme hændelser i ny og næ, såsom (falske flag) Fields-skyderiet eller 2020-coronabedraget, men bortset fra det, lever vi som verdens lykkeligste folkefærd. Nåh ja, vi skal lige styre vores angst, når man stats-prepper, til krig, og hjælper Mr. ZE med at slå Russerne ihjel, mens ellers, har vi det, som blommen i ægget.
Vi lever med hoved under armen, og nægter at se os selv i spejlet, for tænk, hvis... spejlet viste os sandheden, og ikke det glansbillede, vi håbede på. Elon Musk er overbevist om, at vi lever i en computersimulation – men gør vi det?
Pia Kjærsgaard forarges over Linde og Ingversens 'bubbersprog' over for seniorerne, mens Kirsten Jacobsen i Radio IIII kritiserer dem for at behandle deltagerne som vuggestuebørn. Men er det ikke netop den barnagtige tone, som masserne – 'normies' og 'sheeples' – efterspørger?
Vil våge den påstand; uden en spirituel opvågning, defineret som en gradvis proces mod udvidet bevidsthed, søgen efter dybere mening og erkendelse af egen essens, forbliver mennesket stagneret. Denne proces, der er kendetegnet ved øget nærvær, intuition og empati, er afgørende for at opnå en følelse af helhed og kosmisk forbindelse.
P.S.: Det er da altid noget, at de har anholdt og varetægtsfængslet den danske vaksine-forsker og læge, Poul Thorsen, i USA for snyd med forskningsmidler. Udleveret fra Tyskland, tiltalt i sag om økonomisk kriminalitet med 1 million dollars.
Så er der måske håb, forude. Mon ikke, at Vibeke Manniche, dømt for Corona-svindel, skal se sig over skulderen, uanset hvor meget, Mai og Vibeke, elsker Robert, Trump og Co.?. Robert F. Kennedy Jr., har ifølge Politiken, stemplet danskeren som en "berygtet svindler". Samme som han gjorde mod professor Anders Hviid.
P.S.S.: Her til morgen, den 10. Maj, er Vibeke M. Gået balalajka! Smart, i en fart, når hun langer ud efter den danske forsker Poul Bak Thorsen. Hun kræver, at Statens Serum Institut giver uafhængige forskere fuld adgang til hans rådata for at efterprøve, om der er manipuleret med resultaterne.
Det er en klassisk, omend manipulerende, psykologisk strategi at bruge angreb som det bedste forsvar for at dække over løgne eller uhensigtsmæssig adfærd. Ved at slå først (Frede), hurtigt og hårdt, flytter løgneren fokus fra sin egen løgn og sætter i stedet modparten i en defensiv position, hvor de skal forsvare sig selv (IMHO).
Har selv, stået på en del corona-demoer. Både i Nordjylland og Sjælland. Set Saszeline, der delte corona-sammensværgelser med verdenskendt konspirations-teoretiker, og Mads Palsvig (ultrakort medlemskab af JFK21) og alle de 'andre' celebs, som én fra Frihedslisten, jeg har 'handlet' med. Uanfægtet om Vibeke Manniche hævder, at hun har talt i telefon med Robert F. Kennedy og dermed, arbejder for Central Casting, så er jeg blevet god til, at lugte Bullshit, 1 kilometer væk (Kirsten Birgit talemåde - vi savner hendes knivskarpe journalistisk)... |
SoTW - du skal bare vide, at TV2 FNYS NEWS has styr på vejret (se video) |
| (SoTW - dette skriv og bevis har jeg ledt i årevis efter at vedlægge på bloggen) How the control grid inverted sex 🤔. |
![]() |
| SoTW - kæft jeg er træt af det infame kvindemenneske og kongestyret statsapparatet |
![]() |
| SoTW - for shits and giggles |
![]() |
| SoTW Everyone in the Epstein Files |
|
![]() | ||
SoTW - Mette på Fjæsen
|
![]() | ||
SoTW - for shits and giggles
|
![]() ![]() | ||||||||||||||||
SoTW - dkpolmemes
|












.jpg)



.jpg)











No comments:
Post a Comment