Feb 16, 2020

🖤 ~ Fremtidens togdrift testes af og kører på batterier i Nordsjælland. Hvert fald for en tid. Plannen er, at sætte batteridrevne tog på skinner inden 2030 ~ | Blogger:[🚆Here comes Thomas & Friends. How can Electric or Battery driven trains be Green? Why hydrogen trains are the BEST choice for mankind, even better free energy, but Predatory Capitalism and the Rise of the “Global Corporatocracy”, cannot profit from hydrogen zero-emission trains💚] ... Forhenværende 5G monsteret, Ole Birk Olesen, nuværende Benny Engelbrecht, Lea Wermelin og Dan Jørgensen, skal jo hele tiden sørge for, at 'pleje og nurse' de private og lukrative selskaber som lever af at tilbyde fossile brændsel som Maersk Oil, og alle de privatejet energiselskaber - de regeringsvenlige kompaner. "20 mia kr. eller 20.000.000.000 funny money 'kan' regningen komme til at lyde på for skatteborgerne, at få eltog i hele Danmark??" Whaaaat? Hvordan tror du disse batterier og eltog bliver opladet? Nemlig, via konventionelle energikilder, som EL, der forsynes ud af Kul: 17%, Vindkraft, vand og sol: 54%. Affald, biomasse og biogas: 18%. Alt sammen koster KASSEN, at producere... Tyskland vil introducere verdens første nul-emissions passagertog, drevet af brint. Det tager blot 15 minutter pr opladning og med Hydrogenbrændselsceller. Med andre ord, tilfør lidt vand (sådanne da)! Togene skal tankes ved en mobil brinttankstation. Den gasformige brint kan pumpes ind i togene fra en høj stålbeholder. Brinten opbevares i tanke på togene, og brændselsceller omdanner brint og ilt til elektricitet, som driver elektromotoren. Den brint, som togene benytter, er et biprodukt fra kemisk produktion. VIGTIGST af alt - togene udleder kun vanddamp!... Niedersachsen har allerede bestilt 14 af slagsen, fra det franske firma Alstom. 5 delstater i Tyskland har allerede købt 60 togsæt... [LÆS VIDERE]... |

Alstom's hydrogen train Coradia iLint  (zero-emission train)    - VS.  -    Alstom Coradia LINT 41 (traditional diesel)
a third option - Bombardier’s Talent 3 (driven by electricity and batteries) 

Blogger (fortsat) HVORFOR ikke gå hele vejen, Hr. transportminister? Når det totale sanseløse og underskudsgivende DSB og det statslige jernbanenet alligevel skal fornyes med elektrificering af tog og køreledninger, hvorfor ikke bare udskifte hele (lortet) med nul-emissions passagertog, drevet af brint???. Du skal ALDRIG mere høre om en køreledning, der er faldet ned og så kan du med SINDSRO, sætte de vanvittige billetpriser ned og samtidigt, reducere Danmarks udledning af CO2 (IT'S A WIN-WIN)... 

NASA har brugt flydende brint til at drive sine raketter ud i rummet siden 1970'erne. Sveriges hovedmål er, at udelukkende at operere på vedvarende energi i 2040.. Spanien vil køre på 100 procent vedvarende energi, lover Energiboss. Men vent, de snakker om "vindenergi".. Hvor er brint- og fri-energi evolutionen?? ... Nåååå.. vent... 'Regeringen vil stoppe salg af nye diesel- og benzinbiler i 2030' (el-bilerne kommer)... Jamen så er alt okay igen... 

HØR NU HER! Brændselscelleteknologi slår altså Elektrificering, kommunistkammerater... Det er ihvertfald en god start, inden I bliver banket på plads a Fri-Energi... Godfather bevares... |

Kilder: 👉
Luxembourg Becomes First Country to Make All Public Transit Free


NASA Astronaut Says Free Energy Devices Are Real


A former NASA astronaut and Princeton professor has admitted on camera that free energy devices are real and that hundreds of scientists know about them. 




No comments:

Post a Comment