![]() | |
This image is AI-generated and does not depict any real-life event or location - Tragic Train Derailment in Southern Denmark - devdiscourse |
Why the media silence on the "Slurry Tanker"?
... Hvordan kan en gyllevogn kollidere med et tog, uden, at lastbilen penetrerede jernbaneoverskæringen med høj hastighed, eller, det var en "typisk" DSB-signalfejl? - spørger på vegne af en ven ...
... Hvem har ikke taget en togbus i deres levetid, rækker en finger i vejret! Signalsystemet skal opgraderes, siger DSB - Jernbanesikkerhed er meget høj???. Seneste færdiggørelse af undersøgelsen af togulykke inden for 1 år - 2026 (HVAAAD?) Hvor bekvemt for DSB ...
... Hvorfor skal milliarddyre 50 eldrevne IC5-tog fra Alstrom være elektrisk og ikke metandrevet? Hvorfor har verdens første brinttog været i drift 7 år i Tyskland, men ikke i 'batteri'-Danmark 2027, som, KUN, udleder vanddamp. Dvs., gratis fri-energikilde? ...
Udgivet den 16. August 2025 af Verdensalt
Var dette en arrogant sjusket falsk flag-hændelse eller en reel ulykke? For, at få opmærksomheden væk, fra skandalen om Mette-Mor's chokoladeafgift, Pia Dyhr (Dyr Beast) med 3F (666) fælles front for Arne-pensionen og Putin og Trumps verdensfred?
Politiet afspærrede en radius på 100 meter omkring ulykken. Og på *Flow-TV* "Tell A Vision" og propaganda-radioen, krævede myndighederne, at, de lokale borgere og nysgerrige journalister, skulle blive hjemme - ingen måtte komme, i nærheden af åstedet.
Jeg sad og så på en meget, meget ung desillusioneret og konfus tv-rapporter langt væk fra ulykkesstedet, på DDR's TV Avis med Erkan Özden, som ikke anede noget om, hvad, hun måtte sige eller snakke om, på LIVE TV. Total kaos og pinagtigt.
Ingen navne på de døde eller tilskadekomne er offentligt kendte, så ingen journalister kan spore, hvem de er. Og de sidste brikker i puslespillet er, at lederen af jernbaneenheden i Havarikommissionen, siger: "Kommissionen stræber efter at afslutte sin undersøgelse så hurtigt som muligt - senest inden for et år.".
Har du også haft vanvittige problemer, mens de er i gang med at lave Hovedstadens Letbane? Eller sporfornyelse 2025? Kan du huske Aarhus' Letbanens direktør gik fra skandale til skandale? Kommunalt finansieret letbane mangler 147 millioner: Festede alligevel for 350.000 kroner (læs om alle de vanvittige skandaler her).
Da SoTW boede i sit elskede nyere hus i Gribskov kommune, som nu er 1 million mere værd, var min gode og meget søde nabo, en gammel DSB-rotte som lokomotivfører og underviser. Han havde et meget større typehus end mig, med 2-3 biler og al luksus. Han tjente, så forbandet mange penge, måske også lidt "Orange" - han ville ikke snakke om det.
I 2020, var Luxembourg første land i verden, der har gjort offentlig transport gratis i en kamp mod bilos og trafikpropper. Men med Statens Bankerot DSB sker der ikke en skid. Frimureriet, tjener styrtende på DSB og det offentlige transportsystem.
I mine helt unge Interrail dage, med min rigven, SoTW er ludfattig, tog vi med på et TGV-tog, fra Frankrig til Brussel, som har været i drift i 43 år - første TGV-tjeneste begyndte i 1981 og kører 320 km/t. Det hurtigste japanske tog, L0-seriens maglev-tog, nåede en rekordhastighed på 603 km/t. Kinas hyperloop maglev-tog 1,000 km/t. D.U.M.Bs superhemmelige toge køre 10,000 km/t.
Hvordan kan studerende designe miljøvenlig økobil, der kan køre 400 km på literen men DSB, kan ikke finde råd, til at købe billige og energivenlige brinttoge? HVEM er sponsoren: DING! DING DING! -- Shell Trading and Supply and Shell Energy Europe Limited.
![]() | ||
SoTW - Alstom's hydrogen train Coradia iLint (zero-emission train) VS. Alstom Coradia LINT 41 (traditional diesel)
|
SoTW - direkte Link til LinkedIn og min gode ven Henrik afbilledet |
No comments:
Post a Comment